У якому випадку можна повернути товар?

Якщо ви придбали товар в нашому магазині, а потім під час розпакування або в ході використання виявилося, що він не працює – обов’язково зверніться до нас. Якщо товар дійсно дефектний, ми можемо оформити повернення товару або його заміну.

Якщо ж ви замовили товар, а потім він вам чомусь перестав подобатися, або ви передумали, – ми, на жаль, не зможемо допомогти.

Що робити, якщо товар не працює?

Спочатку зробіть кілька фото або відео, на яких видно проблему. Надішліть їх нам на контактну пошту або месенджер з докладним описом проблеми. Напишіть, коли ви отримали товар, коли виникла проблема, як проявляється та за яких умов. Може бути таке, що ви неправильно використовуєте товар або не розібралися з інструкцією (щось не натиснули, не докрутили, не так вставили батарейки тощо) – обов’язково пишіть, і ми підкажемо, що робити, щоб іграшка дарувала лише задоволення .

Якщо проблема не вирішилася, ви надсилаєте іграшку нам на діагностику. Під час цієї діагностики ми визначаємо, дефект це чи неправильне використання, чи підлягає іграшка ремонту чи заміні. Також можливий варіант, коли ще на ваших фото чи відео ми бачимо наявний дефект, тоді ми відразу надішлемо вам заміну. А після отримання заміни ви надсилаєте дефектну іграшку нам.

Хто сплачує транспортні витрати?

У разі виявлення дефекту протягом 14 календарних днів з моменту відправлення, транспортні витрати сплатимо ми. У випадку, якщо дефект за фактом не було виявлено, або це було неправильне використання девайсу, доставку до нас і назад ви сплачуєте самостійно. Саме тому важливо переконатися, що ви все зробили правильно та уважно прочитали інструкцію до іграшки.