Як оплатити замовлення і коли його буде доставлено?

Оплата замовлення

Отже, Ви вже вибрали іграшку або може лубрикант, поклали в кошик, натиснули “Оформити замовлення” – що далі?
Далі ви потрапляєте на сторінку оформлення замовлення, де вводите дані – Ім’я, телефон, адреса електронної пошти. Тут же ви можете залишити примітку до замовлення та використати промокод, якщо є.

Якщо Ви не хочете, щоб ми Вам дзвонили, і взагалі “Я не для того до інтернет-магазину зайшов, щоб розмовляти з людьми” – зробіть, будь ласка, позначку у коментарі до замовлення. Ми знаємо, як іноді не хочеться говорити з людьми, і як незручно буває сидячи на роботі відповідати “Так, все правильно, фіолетовий вібратор та анальний плаг”.

Після цього ви обираєте спосіб оплати і натискаєте “Продовжити”. Зараз ми приймаємо оплату лише через сервіс WayForPay – це безпечно та зручно. До того ж, сервіс надає можливість оплати картками Visa та Mastercard, гаманцем Masterpass або миттєво за допомогою Apple pay та Google pay.

Повернення коштів

Якщо обставини склалися таким чином, що у нас чогось не виявилося на складі, то протягом доби з Вами зв’яжеться наш менеджер. У цьому випадку ми можемо обговорити з вами можливість заміни товару на аналогічний або проведемо повернення коштів у повному обсязі.

Накладений платіж

Наразі ми не пропонуємо опцію відправлення товарів післяплатою. Ми ухвалили це рішення, бо кілька разів наші товари не забирали з пошти у встановлені 5 днів, і вони поверталися назад. В результаті ми сплачували доставку товару в обидві сторони. То ж сподіваємось на ваше розуміння)

Доставка

Ми здійснюємо доставку до відділень Нової Пошти по всій Україні. Вартість доставки розраховується за тарифами транспортної компанії, доставку ви сплачуєте при отриманні посилки.
Ви зможете отримати посилку у відділенні НП або в поштоматі через 1-3 дні після оплати замовлення.
Для цього Вам необхідно буде надати паспорт та номер ТТН, який автоматично прийде Вам у смс-повідомленні.

Анонімність

Будьте певні – ніхто не дізнається, що і де Ви замовили! Ми запаковуємо товари в нейтральне пакування та загортаємо у непрозору плівку. Також посилки додатково обклеюються стрічкою “контроль”, що гарантує захист від відкриття посилки на пошті. У полі “Відправник” буде зазначено приватну особу, а у вмісті – “товар”.